ЧИН ТОРЖЕСТВА ПРАВОСЛАВИЯ
Отрицающым бытие Божие и утверждающым, яко мир сей есть самобытен, и
вся в нем без промысла Божия и по случаю бывают: Анафема.
Глаголющым Бога не быти дух, но плоть; или не быти Его праведна, милосерда,
премудра, всеведуща, и подобная хуления произносящым: Анафема.
Дерзающым глаголати, яко Сын Божий не единосущный и не равночестный
Отцу, такожде и Дух Святый, и исповедающым Отца, и Сына, и Святаго Духа,
не единаго быти Бога: Анафема.
Безумне глаголющым, не нужно быти ко спасению нашему и ко очищению грехов
пришествие в мир Сына Божия во плоти и Его вольное страдание, смерть и
воскресение: Анафема.
Не приемлющым благодати искупления евангелием проповеданнаго, яко единственнаго
нашего ко оправданию пред Богом средства: Анафема.
Дерзающым глаголати, яко Пречистая Дева Мария не бысть прежде рожества,
в рожестве и по рожестве Дева: Анафема.
Не верующым, яко Дух Святый умудри пророков и апостолов, и чрез них
возвести нам истинный путь к вечному спасению, и утверди сие чудесами,
и ныне в сердцах верных и истинных християн обитает и наставляет их на
всяку истину: Анафема.
Отмещущым безсмертие души, кончину века, суд будущий и воздаяние вечное
за добродетели [и веру] на небесех, а за грехи осуждение: Анафема.
Отмещущым вся таинства святая, Церковию Христовою содержимая: Анафема.
Отвергающым соборы святых отец и их предания, Божественному откровению
согласная и православно-кафолическою Церковию благочестно хранимая: Анафема.
Ругающым и хулящым святыя иконы, ихже святая Церковь ко воспоминанию
дел Божиих и угодников Его, ради возбуждения взирающых на оныя ко благочестию,
и ко оных подражанию приемлет, и глаголющым оныя быти идолы: Анафема.
Анафематизм теософом и софианом
Теософом, еретиком, дерзающым глаголати и пребезумне учити, яко Господь
наш Исус Христос не единожды на землю снид и вополотися, но множицею воплощашеся,
такожде и отрицающым, яко истинная Премудрость Отчая есть Сын Его Единородный,
и вопреки Божественному Писанию и учению святых отец ищущым иныя премудрости:
Анафема.
Анафематизм масоном
Масоном, оккультистом, спиритом, чародеом и всем, иже не единому Богу
веруют, но бесов почитают, и не Богу смиренно жизнь свою предают, но чародейным
бесов призыванием грядущее ведети тщатся: Анафема.
Анафематизм цареубийцем
Богопротивным человеком злым, дерзнувшым даже и на убиение помазанника
Божия святаго царя мученика Николы: Анафема.
Анафематизм богоотступником и богоборцом
Гонителем Христовыя Церкве, нечестивым богоотступником, подъявшым руки
на священнослужителей Божиих, поправшим святыни, разрушившим храмы Божии,
истязающим християн православных и осквернившым отечество наше: Анафема.
Анафематизм на ересь царистов
Отметающым, вопреки Писанием, Освященную власть Богодержавия и Богоблагословенную
власть святителедержавия, аки бы богоустановленная власть есть токмо власть
самодержавных царей, и яко всяк государь возводяся не престол ужо избранник
и помазанник Божий есть токмо ради наследства кровнаго родства, убо исповедующым
ересь династическаго царизма: Анафема.
Анафематизм ариософом
Воскрешающым древлии маркионитския басни и отвергшым Ветхий Завет, и
проповедавшым новую ересь ариософию, сиречь богохульно учащым, яко Господь
и Бог наш Iсус Христос несть всесовершенный Богочеловек, но некий бесовский
аватарь и воплощение языческаго индскаго бога Шивы, у инех бо языческий
бог Балдор, и яко Христос несть сын Давыдов от корене Июды потомок праотца
Сима, но потомок праотца Ияфета: Анафема.
Анафематизмы сергияном
Хулящим Святую и Истинную Православную Церковь и учащим, яко она исчезоша,
и мнящим, яко Единство Церкве видимо существует токмо по усмотрению безбожныя
власти: Анафема.
И тем, иже Святость Церкве почитают в отступлении и единении с неверием:
Анафема.
И тем, иже учат, яко лжетаинства и сквернодействия довлеют для спасения:
Анафема.
И тем, иже мнят, яко лжа возмогоша преложися в Истину: Анафема.
И тем, иже Соборность Церкве зрят в злом господстве отступник и нечестивец
и единении сих с толпой: Анафема.
И тем, иже Апостольскую Церковь заменяша новоизмышленныя от богоборец
сообщество, не держащаго предания: Анафема.
И тем, иже познах Истину, противляхуся е: Анафема.
И тем, иже Церковь мнят в жестоком обществе от безбожныя власти управляема:
Анафема.
И тем, иже сию безбожную власть мнят властию, от Бога данной: Анафема.
И тем, иже имут общение с сими еретики, или пособствуют им, или защищают
их ересь сергианства, мняще ю спасение Церкве от богохульниц: Анафема.
Анафематизмы экуменистом
Учащым, яко еретицы и раскольницы имут единаго в благодати Отца Бога,
а не токмо истинно рожденныя от Него водою и Духом во святом крещении:
Анафема.
И тем, иже мнят, яко Вера Православная суть разновидность заблуждений
и яко человецы не способны познати и хранити богооткровенную Истину: Анафема.
И тем, иже учат, яко Церковь Христова разделися сама в себе на ветви,
яже разнятся своим учением и жизнию: Анафема.
И тем, иже утверждают Церковь не сущу видимо быти на земли, но яко от
разрозненных ветвей соединитися имать во едино тело: Анафема.
И тем, иже мнят, яко православнии християне имут некия вины в отпадении
от Церкви еретиков и схизматиков: Анафема.
И тем, иже не различают истиннаго священства и таинств Церкве от еретических
и раскольнических, но учат, яко вся сквернодействия их имут благодать Духа
Святаго и довлеют для спасения: Анафема.
И тем, иже скверное лжекрещение еретиков и схизматиков почитают вступление
в Церковь: Анафема.
И тем, иже глаголют, яко еретицы и раскольницы соблюдоша преемство от
Апостол: Анафема.
И тем, иже имут молитвенное или евхаристическое общение с еретики и
схизматики, или позволяют им действовати что-либо яко служителем Церкви:
Анафема.
И тем, иже пособствуют им, или защищают их новую ересь икуменизма, мняще
ю братскую любовь и единение разрозненных християн быти: Анафема.
Анафематизмы новокалендарником
Иже не следуют обычаем Церкви и тому, како приказаша Седмь Святых Вселенстих
Соборов о Святой Пасхе и Месяцеслове и добре законоположиша нам следовати,
но желают следовати Григорианстей Пасхалии и Месяцеслову, сии, якоже и
безбожные астрономы, противодействуют всем определением Святых Соборов
и хощут им изменити или ослабити, и да будут анафема.
Раздирающым единство святоотеческаго церковнаго календаря со святою
Пасхалиею и глаголющым, яко Вселенстии Соборы оградиша клятвою от изменения
токмо Пасхалию, но не Месяцеслов, и сего ради дерзающым пременяти оный:
Анафема.
И тем, иже учат, яко изменение церковнаго календаря есть безвинная обрядовая
реформа, не противная Преданию, и яко оная не есть ересь: Анафема.
Анафематизм на ересь самозванства
Наглым самозванцом, рекомым Поместныя Российския Истинныя Православныя
Церкве; и учащым, яко возмогоша из ничесоже, но право от еретик сергиян
возродити Истинную Православную Церковь, хульно и самозванно именуя себе
иосифляне по имене священномученика Иосифа Петроградскаго; и хулящым святых
митрополита Агафангела Ярославскаго и архиепископа Андрея Уфимскаго, яко
те не правовернии, но еретицы суть; и лжеепископом Иоанну, Серафиму, Стефану
и рекомому протопрезвитору Александру; и иже имут с сими самозванцы и еретики
общение, или пособствуют им, или защищают их самозванство и ересь, мняше
ю возрождение и бытие Истинныя Православныя Церкве: Анафема.
Анафематизмы карловчаном
Новым отступником от Российския Церкве влекомым, отметающым свою Матерь
Церкву, сиречь Катакомбную Церковь Истинных Православных Християн, и приимшым
в общение самозванец и соглядатай безбожия, ся глаголющих быти истинно
православныя: Анафема.
И тем, иже хулят и отвергают вся тайныя Соборы Истинныя Православныя
Церкве, вменяху оныя аки не бывши: Анафема.
И тем, иже студно любодействуют со богоотступники сергияны и рекуще
синагогу сатанину Матерь Церковь: Анафема.
И всему сонмищу, от Поместныя Российския Церкви влекому, сиречь карловчане
Русския Зарубежныя Церкви, еже приях вся богохульства, отступничества,
зломудрие, лжу, предательства, всякие ереси и свою ересь полу-сергиян,
и всем иже имуть общение с сей, защищают и пособствуют, от разных мнений:
Анафема.
Анафематизм Валентинке Русанцову
И безбожнику и богоборцу Валентинке Русанцову и всему его скопищу блудных
лжеепископов, сквернящых себе содомскими грехми и всяким богохульным развратом,
самозванно именующым себе Синод Свободныя Российския Православныя Церкве,
и всем имеющым с сими ублюдкы кое-либо общение: Анафема.
Анафематизм содомитом
Учащым, яко мужеложство есть братская любовь и яко Бог создал единаго
безполаго человека, отчего следует отменить различие полов или изменять
по собственному произволу хирургическим путем пол: Анафема.
Анафематизм Федьке Журбенко
И проклятому хлысту и содомлянину Федьке Журбенко, соглядатаю безбожия,
яже погубиша множество християн, предав их на муки антихристам, и
ся глаголаше быти катакомбный архиепископ Лазарь Русския Истинныя Православныя
Церкви, и всем иже имуть с сим ублюдком кое-либо общение: Анафема.
Анафематизм куцумбианом
Согласно Киприяну Куцумбе нечестиво учащым и имущым учити, яко Церковь
Христова сама в себе разделися иже болен в вере и противуставших заблуждению;
и яко всяк земный суд священства ужо небесный Божий суд есть; и яко еретицы,
рекуще себе правовернии не еретицы суть, аможе не суди их Вселенстий Собор,
понеже имут благодать Духа Святаго; и яко осуждати еретик возмогоша токмо
Вселенстий Собор, но не всяк Собор истинных правоверных християн, иже предварен
судом Божиим бысть; и яко праведно изглаголанна Святыми Соборами и Боговдухновенными
Отцы анафема еретиком и отступником не можаху проклинати и всесовершенно
отлучати их и Божия благодати лжетаинства не лишати их, но токмо подвигати
еретик и отступник думати свое падение и будущее осуждение; и яко парасинагоги
рекомых от нецыих противустоящыи заблуждению не должно собратися воедино
хранити единство в Церкви Божией, но токмо лжеименно боротися супротив
ереси и новшеств; и иже имут с сими еретики киприянцы общение, пособствуют
им, защищают ли их бесовскую ересь: Анафема.
Анафематизмы никонияном
Всем отвергающим ныне Апостольские и Святоотеческие Предания, содержимые
древлеправославною Церковью: Анафема.
Не крестящимся в три погружения во Имя Отца и Сына и Святаго Духа: Анафема.
Порицающим двоеперстное сложение для крестного знамения, именуя оное
армянством: Анафема.
Порицающим осмиконечный крест Христов Брынским раскольничеством: Анафема.
Отрицающим преложение священнодействуемой просфоры в Тело и Кровь Христову,
на ней же изображен трисоставный Крест Христов с надписанием: Се Агнец
Божий, вземляй грехи всего мира: Анафема.
Проклинающим глаголющих, по свято-церковному преданию, аллилуйа по-дважды
с приложением слава Тебе Боже, и порицающие Божественную песнь богомерзкою
македонцевою ересью и раскольническим суеверием: Анафема.
Отрицающим уставы церковные творити земные поклоны на молитвах святаго
поста: Анафема.
Учащим вопреки правил Св. Апостол и Богоносных Отец в посты ясти мясо:
Анафема.
Анафематизм латиняном
Глаголющым Святаго Духа не точию от Отца исходяща, но и от Сына прилагают
исходити, две начале проповедуще и четверяще Святую Троицу: Анафема.
В Е Ч Н А Я П А М Я Т Ь
Святому благоверному и равноапостольному царю Константину и матери его
Елене, православным греческим царем: Великому Феодосию, Феодосию Юнейшему,
Иустиниану, и пр очим православным царем и царицам греческим: вечная память.
Благоверному и равноапостольному великому князю Владимиру, благоверней
велицей княгине Ользе, царю мученику Николе и прочым благоверным царем
и великим князем, царицам и великим княгиням, и всем от рода царей и великих
князей русских преставльшымся: вечная память.
Святейшим патриархом Римским, Цареградским, Александрийским, Антиохийским,
Иеросалимским и Всероссийским, и преосвященным митрополитом, архиепископом
и епископом православным: вечная память.
Пострадавшым и убиенным в различных походех за православную веру и отечество
князем, боляром, христоименитому воинству, и всем православным християном,
в истинней вере и благочестии и в надежди воскресения скончавшымся: вечная
память.
Новому священномученику Андрею Архиепископу Уфимскому и всему сонму
святых новомучеников и исповедников Российских, за веру истинную от богоборцев
пострадавших: вечная память.
М Н О Г О Л Е Т И Я
Всему Освященному Собору Катакомбныя Церкве Истинных Православных Християн:
многая лета.
Господину нашему высокопреосвященному [имярек]: многая лета.
Высокопреосвященным архиепископом Амвросию Готфскому, Евстафию Читинскому,
Вавиле Томскому, и преосвященным епископом Сысою Приамурскому, Паисию Саткинскому,
Нектарию Сванетскому, Саве Урянхайскому, Клименту Усольско-Ангарскому,
Кирилу Искитимскому, Софронию Илимскому, Авраамию Ойротскому, Сергию Нижнеудинскому,
Поликарпу и всему освященному причту, игуменом и иноком: многая лета.
Всем истинным православным християном, право содержащым спасительную
веру и повинующымся Христовой Церкви, подаждь, Господи, мир, тишину, благоденствие,
изобилие плодов земных и многая лета.
наш адрес:
191014, г. Санкт-Петербург, а-я 8
e-mail:
Текстовое меню
Об издании/ Катакомбная
Церковь/ Экклезиология/ Документы/
Полемика/рецензии/
Апостасия/ Богословие/
Старостильники/
Богослужение/
Акты
Новомученников/
Новости/ История/
Ссылки/
Гостевая книга/ Персоналии/
|